Chie, English speaking hairdresser and colourlist,
recommended by Australian Harper’s BAZAAR as “Best Hairdresser in Tokyo”
LOVE to make peoples happy with their new Haircut and Haircolour

2011年11月21日月曜日

Sylvie Guillem Eonnagata






I went see a stage,
EONNAGATA That was like a drama with ballet,
I felt like I was in a theater in UK.
Guillen She is great of course!! every movement was beautiful and perfect.
Russell Maliphant and Robert Lepage are amazing.
and I love costumes by Alexander McQueen

大好きなバレエダンサー ギエムが踊る、
エオンナガタを見に行ってきました。
ギエムとラッセルマリファント、絶対に見ないと思い、観てきました。
毎回思うのですが、今回も本当に見逃さなくて良かったです。

なんでもこのアニメのタイトルのようなタイトルは
エオンの騎士と女形の造語だそう、
全然知らないで観ていたのでなぜ?
フランスの話なのに、なぜ?日本の殺陣とか着物?
と思ってしまいました、やはり予習はして行かないと.......。
なぜかロンドンのシアターで演劇を見ているみたいな不思議な雰囲気でした。
音楽、照明、衣装など全ての構成などが良かった〜。
そして、やっぱりギエムは素晴らしい!!!!
ギエムの動きは何をしていても美しかったです。
アレキサンダー マックイーンの衣装とてもカッコよかったです。


そして帰りに中目黒の
AW kitchenに行ってきました。
お野菜が元気で美味しかったです、盛りつけも秋でかわいい♡
after stage I went to AW kitchen nakameguro.
fresh fresh vegetables!!

I love Guillem!!

0 件のコメント:

コメントを投稿