Chie, English speaking hairdresser and colourlist,
recommended by Australian Harper’s BAZAAR as “Best Hairdresser in Tokyo”
LOVE to make peoples happy with their new Haircut and Haircolour

2012年6月11日月曜日

Midnight in Paris!!! ミッドナイトインパリ

I went to see movie by woody Allen♪
That was fun!!! I laughed.
And I looooove Paris so much even I never been to!!!
It's beautiful city and made me think abut life like Gil.
The casting was excellent.
ウッディアレンのミッドナイトインパリを見て来ました。
とても良い映画で、笑いも沢山あり、
最後まで気持ちはupでした。
パリって素敵♡大〜〜好きです、わたしも20年代のパリに行きたい!!
現代のパリも実は行ったことがないのですが。。。ww
ロンドンに4年も住んでたのに....
フランスの他の街は行ったのですが、どうやら何か違う様子。
映像もとても美しい映画でした。
人生の豊かさなどなど、主人公のギルを見ながら考えたりもしました。
あとヘミングウェイのキャラやみんな有名人の描き方が少し強調されていてw。






0 件のコメント:

コメントを投稿