Chie, English speaking hairdresser and colourlist,
recommended by Australian Harper’s BAZAAR as “Best Hairdresser in Tokyo”
LOVE to make peoples happy with their new Haircut and Haircolour

2012年9月10日月曜日

Day off ♪



今日は良いお天気♪そしてお休み。
まだまだ暑いけど。。。
ぶらぶらしてましたw。
渋谷で
駆け込みでメイプルソープの写真展行ってきました。



It was sunny and still hot.

But I went to Mapplethorpe's photo Exhibition.

That was till today.

Beeeautiful photo's.


And sow the movie

UNTOUCHABLE

good movie!!!!

そして映画  最強のふたり 
見て来ました。
笑って感動の良い映画でした。


0 件のコメント:

コメントを投稿